Συμβουλές
Επίλεξε σωστά το επόμενό σου μεταχειρισμένο αυτοκίνητο!

Γιατί η πρώτη εντύπωση μετράει!
Με μια απλή ματιά, αξιολόγησε αν η εξωτερική και εσωτερική εικόνα του οχήματος ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου. Κι αν σε καλύπτει, τότε το επόμενο βήμα είναι εύκολο: κλείσε ραντεβού για τεχνικό έλεγχο, επιλέγοντας ανάμεσα στα πακέτα Basic ή Advanced, και άφησε τα υπόλοιπα σε εμάς. Σε περίπτωση που η φυσική παρουσία σου δεν είναι δυνατή, είτε λόγω απόστασης είτε λόγω έλλειψης χρόνου, η αναλυτική τεχνική αναφορά μας, μαζί με πλήρες φωτογραφικό υλικό, θα σου προσφέρει μια ξεκάθαρη και πλήρη εικόνα για την πραγματική κατάσταση του αυτοκινήτου.

Κάνε Τεχνικό Ελεγχο!
Η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου είναι το πιο σημαντικό βήμα πριν από την αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου! Θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις πλήρως την κατάσταση του οχήματος που έχεις επιλέξει, δίνοντάς σου όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να πάρεις τη σωστή απόφαση. Παρακάτω, θα βρεις κάποιες χρήσιμες τεχνικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις καλύτερα τις διάφορες παραμέτρους που σχετίζονται με το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Το αυτοκίνητο είναι ένα πολύπλοκο μηχανικό σύνολο
Παρουσιάζει φθορές ανάλογα με τα χιλιόμετρα, τη συντήρηση και τον τρόπο χρήσης του. Σε πολλές περιπτώσεις, οι φθορές είναι φυσιολογικές, ενώ σε άλλες μπορεί να είναι σοβαρές και να απαιτούν άμεση επισκευή. Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο 10 ετών με 120.000 χλμ (ένα ποσό που δεν θεωρείται μεγάλο αν έχει γίνει σωστή συντήρηση) μπορεί να έχει κάποιες φυσιολογικές φθορές, όπως μικρή διαρροή λαδιού από το κάρτερ ή φθορά στις βάσεις μηχανής. Αυτές οι φθορές είναι συνήθως ασήμαντες και με χαμηλό κόστος επισκευής, και απεικονίζονται στην τεχνική αναφορά της Autoreport με πράσινο ή πορτοκαλί χρώμα. Δεν χρειάζονται άμεση επισκευή και δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου. Εάν δεν θέλεις να επισκευάσεις μια μικρή φθορά, είναι καλό να την παρακολουθήσεις τακτικά μέσω του προγραμματισμένου ελέγχου συντήρησης και να ενημερώνεσαι για την πρόοδό της από τον μηχανικό σου. Από την άλλη, υπάρχουν και σοβαρές φθορές και βλάβες που επηρεάζουν τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια του οχήματος, όπως μεγάλες διαρροές λαδιού από τον κινητήρα ή βλάβες στο σύστημα διεύθυνσης. Αυτές οι βλάβες είναι επικίνδυνες και απαιτούν άμεση επισκευή. Στην τεχνική αναφορά της Autoreport, αυτές οι βλάβες απεικονίζονται με κόκκινο χρώμα και χρειάζονται άμεση παρέμβαση.
Η δομή του αμαξώματος (σασί) είναι εξίσου σημαντική για την ασφάλεια του αυτοκινήτου και την οδηγική συμπεριφορά. Το σασί περιλαμβάνει διάφορα μέρη, όπως τις κολώνες και τους θόλους, τα οποία επηρεάζουν τη γεωμετρία και την προστασία των επιβαινόντων σε
περίπτωση σύγκρουσης. Αν το αμάξωμα έχει υποστεί σημαντικές αλλοιώσεις ή επισκευές, τότε το αυτοκίνητο θεωρείται “τρακαρισμένο”. Κατά τον έλεγχο, εξετάζουμε προσεκτικά όλα τα σημεία του σασί για τέτοιες αλλοιώσεις. Αν εντοπιστούν, θα αναφέρονται στην αναφορά με κόκκινο χρώμα.
Τα εξωτερικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως οι προφυλακτήρες και το καπό, δεν ανήκουν στη δομή του αμαξώματος και δεν επηρεάζουν την ασφάλεια ή την οδηγική συμπεριφορά. Αν και μπορεί να έχουν υποστεί φθορές ή αντικατάσταση για αισθητικούς λόγους, αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο. Στην αναφορά μας, καταγράφουμε όλα τα ευρήματα για τις εξωτερικές φθορές, χρησιμοποιώντας χρωματικούς κωδικούς (πράσινο, ανοιχτό πράσινο, πορτοκαλί).
Ο διαγνωστικός έλεγχος του εγκεφάλου κινητήρα (στη βασική ή προχωρημένη έκδοση) είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για να εντοπιστούν πιθανές ηλεκτρονικές ή ηλεκτρικές δυσλειτουργίες. Αν, για παράδειγμα, ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα στο καντράν, ο έλεγχος μας θα καταγράψει τον κωδικό βλάβης, ώστε να γνωρίζεις την αιτία και την εκτίμηση κόστους για την επισκευή.
Ο διαγνωστικός έλεγχος του εγκεφάλου κινητήρα (στη βασική ή προχωρημένη έκδοση) είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για να εντοπιστούν πιθανές ηλεκτρονικές ή ηλεκτρικές δυσλειτουργίες. Αν, για παράδειγμα, ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα στο καντράν, ο έλεγχος μας θα καταγράψει τον κωδικό βλάβης, ώστε να γνωρίζεις την αιτία και την εκτίμηση κόστους για την επισκευή.
Η πιο συνηθισμένη ηλεκτρονική βλάβη περιλαμβάνει προβλήματα με τους αισθητήρες οξυγόνου ή τους αισθητήρες θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής. Αυτές οι βλάβες επηρεάζουν την καύση του καυσίμου, τη μείωση της απόδοσης του κινητήρα και την αύξηση της κατανάλωσης.
Στο προχωρημένο πακέτο (Advanced) διενεργούμε και πλήρη σάρωση όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου, όπως το ABS, το ESP, τους αερόσακους και το σύστημα κλιματισμού. Με αυτό τον τρόπο, έχουμε μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του οχήματος.
Μετά το test drive (στο Advanced πακέτο), πραγματοποιούμε επιπλέον έναν σύντομο διαγνωστικό έλεγχο για τυχόν βλάβες που μπορεί να προκύψουν κατά την οδήγηση.
Σημείωση: Η διαθεσιμότητα των συστημάτων διάγνωσης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον κατασκευαστή και το μοντέλο του αυτοκινήτου.